Bronco Forum - Full Size Ford Bronco Forum banner

NOS NIB 1980-96 BRONCO F150 F250 STUURHUIS WORMWIEL MET SECTORAS TANDWIEL

273 views 4 replies 1 participant last post by  95QuadShock  
#1 · (Edited)
$200.00

Check price

Drums, Pennsylvania

NIEUW OUDE VOORRAAD, NIEUW IN DOOS fabriek FORD onderdelen
opslag slijtage aan dozen, onderdelen zijn ongebruikt. nooit geïnstalleerd.
deze 2 stuks zullen uw fabriek 1980-96 BRONCO stuurhuis herbouwen, wanneer ze zijn ingebouwd, correct gelast zullen ze een strakke besturing zonder zwerven herstellen -
Mits de rest van de voorwielophanging in goede staat is.
$400 en dat is inclusief verzending naar alle 48 staten van het vasteland van de VS via FedEx ground of USPS ground. of contant en meenemen op mijn locatie $350

Attachments

• Like
Reactions: jermil01
Save
#2 ·
Laat me toevoegen dat ik eerder een paar sets van deze worm/sector tandwielen in stuurhuizen heb geplaatst, dit is mijn overgebleven persoonlijke voorraad die ik op dit punt in mijn leven waarschijnlijk nooit meer zal gebruiken.

Save
#3 ·
prijsverlaging
Trouwens, ik heb ook de mooie geverfde gekleurde stuurhuizen uit elkaar gehaald, en zelfs die vervangen deze tandwielen niet. Ze poetsen de oude op om kosten te besparen. Ik heb zelfs een Redhead-box teruggebracht en er in plaats daarvan een van deze kits in gezet. Het was veel beter dan de Redhead-stuurhuis die ik moest terugbrengen.

Save
#4 ·
Grote prijsverlaging bump
$250 verzonden naar uw deur overal in de lagere 48 staten van de VS
$200 afgehaald op mijn locatie
als je een goede behuizing hebt die niet lekt, kun je hem snel herbouwen door deze erin te laten vallen en de speling af te stellen.
je zult niet teleurgesteld zijn!

Save
#5 ·
VERSTRENGEN PRIJSVERLAGING
$200

Save
You have insufficient privileges to reply here.