Ik heb veel mensen horen klagen over hoe vervelend het is om aan de passagierskant in te stappen. Vooral mijn vader lol. Nou, ik heb via mijn lokale dealer een aantal nieuwe zwarte handgrepen van Ford besteld en mijn vader heeft me geholpen ze vanmorgen te installeren. Gebruikt een aantal metalen moer inzetstukken die een tool gebruiken om de schroefdraad te pakken en het inzetstuk aan de achterkant van het metaal uit te zetten, waardoor het op zijn plaats wordt vastgezet, het achterste gat van de handgreep gebruikt een gat dat al aan beide kanten aanwezig was, moest alleen groter worden geboord voor het moer inzetstuk. Ik heb de handgrepen gemodelleerd nadat de achterste moer inzetstukken waren geïnstalleerd om de voorste moer inzetstuk gaten te markeren en te boren. We namen wat maskeertape en richtten de rand van de tape uit langs de inkeping op de hemelbekleding die was overgebleven van de plastic bekleding. Stak een pick door het voorste bovenste bekledingsgat en markeerde vervolgens de twee moer inzetstukken en bracht de tape over naar de bekleding om de gaten te markeren en te boren. Omdat er een luchtspleet is tussen de bekleding en de moer inzetstukken, heb ik uiteindelijk flensmoeren gebruikt die ongeveer 3/8 inch dik waren. Ik plaatste de flens van de afstandsmoer naar de bekleding toe, zodat wanneer de handgreepschroeven worden aangedraaid, ze de bekleding iets naar binnen trekken, maar dan stoppen wanneer de afstandsmoer wordt samengedrukt. Ze zijn geweldig geworden en zijn super solide. Uiteindelijk heb ik er aan beide kanten een geïnstalleerd.